Search results

1. FrankFFG

Jalousien gesucht

Ich plane, in meiner Wohnung neue Jalousien an den Fenstern montieren zu lassen. Wichtig sind mir saubere Arbeit und vernünftige Beratung. Kann jemand Tipps geben, worauf man bei der Suche nach einer passenden Firma achten sollte?
  2. FrankFFG

Looking for Insights

I work with technology-related data and often need to stay updated on niche industry trends, but it’s hard to find platforms that go beyond surface-level news. I’m looking for an informational site that explains complex topics clearly and provides practical analysis. Could you recommend a...
  3. FrankFFG

Digital Palm Guide

Hey forum, I’d like to try digital palm reading. Can anyone share experiences with online tools that actually give meaningful interpretations?
  4. FrankFFG

Live Cam Atmosphere

I’m looking for a site that offers a chill, friendly atmosphere rather than something intense or overly flashy. Something more about connection and conversation. Any ideas where to look?
  5. FrankFFG

Råd om värdering av gamla möbler

För ett tag sedan hittade jag några gamla skåp och bord på vinden hemma hos mina föräldrar. Jag visste inte vad de var värda och bestämde mig för att använda tjänsten https://adamshemrent.se/vardering/. Värderingen var noggrann och gav mig exakta uppgifter om ålder, material och samlarvärde. Jag...
  6. FrankFFG

Посоветуйте где посмотреть кино

Ребята, нужна рекомендация — какой сайт используете для просмотра боевиков онлайн? Хочется найти что-то удобное, где есть нормальный выбор, а не только старые фильмы. Буду рад вашим советам!
  7. FrankFFG

Турецкие товары — где заказывать?

Мы с другом решили обновить гардероб и рассматриваем вариант взять одежду из Турции, но не знаем, какие каталоги действительно проверенные. Ценник там адекватный, но хочется не промахнуться с качеством. Может, кто-то подскажет, где лучше смотреть?
  8. FrankFFG

Garnituri pentru sistem pneumatic și hidraulic

Dețin un atelier care lucrează cu echipamente pneumatice și hidraulice, și am nevoie de un furnizor stabil. Există un magazin online care oferă garnituri rezistente la presiune și la medii dificile?
  9. FrankFFG

Game play

We found a lot of interesting information, in the near future we will consider these proposals
  10. FrankFFG

Çocuk Ürünleri Tavsiyesi

Oğlum için spor ayakkabı ve çocuk kıyafetleri almak istiyordum. Hemenvar’ı daha önce duymamıştım ama araştırma yaparken siteyi buldum ve çok hoşuma gitti. Çocuk kategorisi oldukça detaylıydı, yaşa ve cinsiyete göre filtreleme yapmak mümkün, ürün açıklamaları oldukça ayrıntılıydı. İhtiyacım olan...
  11. FrankFFG

Работа в Бельгии — с чего начать поиск?

Искал надёжную работу в Европе, где не обманывают с оплатой. На https://jusstjob.com/ нашёл вакансии по строительству. Удобно, что можно выбрать страну и вид работ. Заполнил форму, и уже через пару дней предложили место в Венгрии. Всё помогли оформить, встретили по приезде. Работаю каменщиком...
  12. FrankFFG

How can I test push notifications (if supported) in AppYet during development?

Thank you all for the recommendations, we will definitely look at the proposals at our leisure.